Vilken skådespelerska Charlotte Munck är som spelar Anna Pihl!

Att vi är många som fängslas av den danska kvinnliga polisen i serien Anna Pihl är ju den danska skådespelerskan Charlotte Muncks förtjänst. Man sitter som fascinerad av henne. Men, men varför
i all världen har man valt tråkmånsen Ola Rapace som hennes svenske "polis"motspelare? Han är inte det minsta attraktiv och man vill absolut inte tro att Anna Pihl kan bli förälskad i honom än mer gifta sig med honom. Det finns ju så många härliga svenska manliga skådespelare varför välja denne oattraktiva karl? Tänk om Jonas Karlsson hade spelat rollen. Då hade man suttit trollbunden. Nu hoppas jag bara att Anna Pihl inser att det är den danske pojkvännen som gäller. Han är både attraktiv och har charm och det vill vi svenska kvinnliga tittare se!

Kommentarer
Postat av: Marianne

O.R. är ju inte en stjärnskådespelare - men han är snygg att se på - förstår på sätt o vis Anna. När det gäller fysisk attraktion spelar ju utseendet en stor roll - insidan tar tid att upptäcka !

2008-02-13 @ 19:07:53
Postat av: ida

har ni Charlotte Muncks e-post adress? lr hemadress? så man kan kontakta henne?
Hon e min största idol.

2008-03-26 @ 20:38:10
Postat av: Anonym

Såklart jag har det !

2008-03-27 @ 20:03:20
Postat av: Anonym

Älskar Charlotte

2008-04-08 @ 19:42:44
Postat av: Leif Productions

Hej.
Efter mångt och mycket letande så tar jag chansen här att förhöra mig om VAR man kan ta en direktkontakt med Charlotte ?!
Kommer , under hösten , att påbörja en film och vill gärna fråga om Charlottes medverkan i södra Skåne

Mvh
Leif Ahlgren

2008-04-23 @ 09:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback