Carolina Gynning inte bara vacker utan också djup!!

Kopplade över till femman och Carolina Gynning, fann inget program som intresserade mig, väntade mig inte mycket av Carolinas program men jag blev överraskad. Carolina G var på besök i Israel och man fick se fina bilder från Israel och det är man ju inte van vid att se i teve där det är mest skrikande palestinier som visas. Israel verkar vara en väldigt fint skött land. Carolina intervjuade olika personer och särskilt intresserad var hon att få veta meningen med livet! Även som kivnna måste man erkänna att hon är väldigt vacker men att hon hade en själ som var fin det visste väl inte många. Särskilt tjusig var  hon när hon iklädd en lång fotsid mörkrosa klänning gick bort till klagomuren i Jerusalem, där hon blev ¨mycket berörd av stämningen. Jag häpnade, då jag trodde det var en ytlig tjej som bara levde för sitt utseende. Men där ser man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback