Den spännande dokusåpetävlingen American Idol har startat

Den för många inkl mig spännande American Idoltävlingen har startat i TV4 men vad läser jag i min tevebilaga,
av 49 avsnitt sänds 1 i veckan! Hur länge ska programmet hålla på, till jul 2008? Vad menar teve4? Annars är det samma härliga jury med Simon Cowell den mest berömde. Hans fräna men ärliga kritik går hem hos tittarna.
Den härlige programledaren Ryan Seacrest är med denna gång också. I början tänker man precis som i den svenska tävlingen hur kan vissa personer ställa upp, har dom ingen självkritik?

Kommentarer
Postat av: TaZty

Klarar du dig utan texten så rekommenderar jag att du tankar serien istället från npgon torrentsida. Men jag tror inte att det blir 1 avsnitt i veckan, bara nu i början, sen när tävlingen är igång så bör det vara 2 i veckan och inget annat. Det är jag ganska så säker på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback