Goa är visst resmålet för dagen

Läser i reserekommendationer att Goa är ett resmål som är toppen i konkurrens med Thailand men när jag läser vidare så får jag veta att PRUTA är något man måste göra- Vad jag hatar när någon säger att du måste pruta. Jag skäms som en hund. Ser bara på Antikrundan där experterna sänds ut till loppmarknader för att hitta något att sälja på en kommande auktion i programmet hur dessa experter hittar (gör) fynd som de sedan prutar allt vad de orkar på. För att därefter sälja på auktion till höga priser. Gud, som sagt käms när jag ser sådant. så förnedrande för den som säljer. Måste försäljarna alltid lura köparna menar man? Ge mig ett fast pris och jag köper om jag tycker att det är värt priset eller så låter jag bli. Nej, Goa är ingenting för mig, det förstår jag, hur fina stränder där än finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback