Britta Svensson, kunnig, empatisk journalist i Expressen, och jag har samma åsikt om Englas begravning som sänds i teve

Jag har i tidigare bloggar hävdat att SVT kan sända lilla Englas begravning i teve av olika skäl. Jag menar att det är en ceremoni som avser att hedra den lilla flickans brutala död men OCKSÅ alla andra barn som gått samma öde till mötes. Och idag läser jag i Expressen först Englas mormors sårade brev över alla oförskämda och elaka kommentarer mot detta i olika former och sedan läser jag den skickliga men också medkännande journalisten Britta Svenssons kloka krönika just om detta och där hon också fördömer de människor som på olika oförskämda sätt
har sårat Englas närmaste. Jag hoppas verkligen att Expressens läsare håller med Britta Svensson och mig.
Och att alla andra som lämnat så elaka kommentarer skäms ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback