Jag har blivit ett Robbie Williams-fan.

Läser i kvällspressen att min idol Robbie Williams nu lagt av turnerandet och börjar slappna av och istället för att
sjunga för miljonpublik ägnar sig åt sitt UFO-intresse. Fantastiskt tycker jag som också till viss del är UFO-intresserad. Robbie Williams blev min idol för ca 5 år sedan när jag för första gången hörde hans låt "Feel"
på min sons begravning, den skar rätt in i hjärtat på mig, för min son var inte bara en verkligt look-a-like Robbie
Williams, han verkade ha samma själ, dvs kände sig inte älskad, som låten Feel handlar om. Jag skulle gärna vilja
skriva till Robbie Williams och berätta om mina upplevelser av honom men hans adress är omöjlig att få tag i.
Visserligen får han väl miljontals mail från alla kvinnor som liksom jag älskar honom så mitt brev skulle väl hamna
i någon form av spam-korg men jag tror ändå att han skulle bli intresserad av det som jag skulle skriva..

Kommentarer
Postat av: Julianne

Hej, undrar hur det gick för dig att komma i kontakt med robbie williams? såg att det visserligen var några år sedan....

2013-02-12 @ 12:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback