Lars Frölander kvar i Stjärnor på is-tävlingen, guskelov!

Lars Frölander har trots att han åker skridsko väldigt bra och t o m har börjat bjuda på sig själv inte betygsatts rättvist
vare sig av Ispanelen, dvs domarna, eller tittarna. Det retar mig, varför jag ringt och röstat på honom vid varje tävling.
Han har också fått så konstiga kläder jämfört med de andra tävlandena. Kläderna spelar stor roll i konståkning menar jag
dom ska framhäva själva skönhetsupplevelsen av konståkning som man är ute efter. Men tack och lov så fick Lars F och hans partner vara kvar tom i finalen. Visserligen kommer han väl inte att vinna men han har väl förtjänat att vara med i
sista avsnittet. MF har jag ända sedan Idoltiden haft svårt för och blev besviken när han vann Idoltävlingen men han v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback