Svensk folkpartist grät EN VECKA när Hillary Clinton förlorade kampen om att bli presidentkandidat

Birgitta Ohlsson som är riksdagsledamot för folkpartiet sade vid en intervju med tidningen Vi att hon grät en vecka!! när
Hillary Clinton förlorade kampen om att bli demokraternas presidentkandidat. Det gjorde visserligen inte jag men jag
blev hemskt besviken när hon försvann, då jag är en stor beundrarinna av henne och hennes kamp, inte bara för att hon skulle bli en fantastisk president men också hur hon kunde hantera sin mans skabrösa kvinnoaffärer och den enorma
uppmärksamhet världen över som dom åstadkom. Vilken kämpaglöd. Hur många kvinnor skulle stått ut med att uppleva
denna bittra roll? Men jag tröstar mig med att Hillary Clinton slipper nu det fruktansvärda jobbet att bli USAs president
i denna finanskrisens värld. Det jobbet kan man inte ens önska sin värsta ovän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback