Hjärtbesvär behandlas olika beroende på var du bor!

Såg  i teve i går om hur olika hjärtsjukdomar behandlas i vårt land. Efter som jag just själv har drabbats blev jag förstås intresserad av inlägget. Och på många håll i landet gör man mindre åt hjärtpatienter än på andra håll och jag tackade
min lyckliga stjärna som bor i Stockholm och blev åtgärdad BUMS trots att det var mitt i natten. Nu känner jag mig förstås enormt klen men hoppas förstås på att bli bättre och starkare. Jobbigt är det med alla förlåt äckliga mediciner som man måste stoppa i sig varje dag. Jag är mycket mot mediciner men läkaren sa till mig att nu fick jag bita i det sura äpplet och äta det som han ordinerat. Puu. Våren har kommit till Stockholm och jag får sitta inne och titta på den. TRIST. Massor
av roliga saker får jag också tacka nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback