Måste be JC om ursäkt!

Häromdagen bloggade jag om trasiga NYA jeans som JC sålde och tyckte att det var fruktansvärt men när jag igår tittade
närmare på jeansen i affären blev jag snopen. Vad stod där? Jo, om du, dvs köparen, ville att de nya jeansen skulle se
trasiga ut så kunde affären hjälpa till!! Och se till att det trasiga såg snyggt ut och detta kostade ingenting!! MEN man kunde förstås inte lämna tillbaka de trasiga jeansen om man tröttnade på dom. Så JC gör bara vad köparen önskar. Men hur i all världen har detta mode uppstått? Förr var det väldigt dåligt att gå med trasiga kläder och NU är det inne?? Jag som sagt
fattar noll. Men än en gång JC är oskyldiga.

Kommentarer
Postat av: Leif Waldemark

Vi har på vår skola haft problem med denna "trend": http://mullbergaskolan.se/2009/04/29/utslitna-jeans-harmed-forbudet/



Anser att du är för snäll mot JC, jag ser dem som uppviglarna bakom detta.



Leif Waldemark

Rektor

Mullbergaskolan

2009-04-30 @ 11:57:09
URL: http://mullbergaskolan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback