Vad hade hänt med Annika Östberg om hennes pojkvän inte tagit sitt liv utan ställts inför rätta??

Hade domen mot Annika Östberg blivit en annan om hennes pojkvän, som höll i pistolen, inte tagit sitt liv utan ställts inför domstol? Det kan man tycker jag fundera över. Många, oändligt många bloggare är väldigt hatiska mot Annika Östberg och
tycker att hon kan få fortsätta sitta fängslad. Själv tror jag att det var USA som skulle spara som gav henne möjlighet att komma till Sverige och INGENTING annat!! Och lämna den s k tysta diplomatin åt sidan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det har jag med tänk på. Men hon var tvungen att erkänna mord för att slippa dödstraff, skulle jag med gjort om jag var hon :S Tycker det är skönt att hon får komma till sverige så hon får träffa sin mamma. Tänk att inte få träffa sin dotter/mamma :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback