Adam Lambert vinner han American Idol?

Vilken fantastisk sångare, ursnygg dessutom, sjunger bäst av alla tävlande i American Idol, men blir han den som vinner
hela tävlingen? 47 miljoner!!! amerikaner röstar men röstar dom rätt?? Jag läste i en blogg att en som hette Chris har vunnit, han kunde ju inte jämföras med Adam. Man blir förvånad hur folk röstar. Visst var alla de sista fem deltagarna
helt otroliga och jag håller med juryn att det var de bästa sångarna hittills som blev kvar. Förra året vann den jag höll
på och gud vad jag blev glad! Men hur går det i år? Någon som redan vet?

Kommentarer
Postat av: anne

ingen aning :P

Postat av: isabelle

intressant kommentar på min blogg, kul att du läste!

/I

2009-08-10 @ 08:11:01
URL: http://isabellestahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback