Äntligen har Madeleine förlovat sig med tjusige Jonas Bergström!

Jag är egentligen ingen royalist men jag tycker att Jonas Bergström verkar vara en toppenkille, snygg, inteliigent och en utmärkt partner till Madeleine. Egentligen skulle jag velat se honom i Daniel Westlings ställe, tror sorry att han skulle
ha klarat av prinsrollen bättre. Och hans föräldrar sorry again skulle säkert passat mera på kungamiddagar. Att inte
Daniel Westlings föräldrar vill vara med på något där dom känner sig underlägsna förstår jag mer än väl.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tror inte alls att Jonas behöver vara så mycket lämpligare bara för att han kommer från Djursholm ! Tvärtom beundrar jag Daniel som TROTS Ockelbokomplexet verkar att vara en sund, duktig affärsman + att han lyckats bra med sina första framträdanden med kungl. familjen. Alla är vi egentligen vanliga människor, som går på toa o kräks ibland !!! Heder åt Victoria, som hållit fast vid sin kärlek - utan onödig Djursholmsfernissa !

2009-08-15 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback