Hur kan denna Bacherotte falla för de båda tradiga killarna Jason eller Jesse när hon kunde få den urtjusige Jeremy?

Ikväll fick man då se näst sista avsnittet av The Bachelorette och alla killarna som varit med i programmet fanns med
och fick säga vad de tyckte. Jeremy den absolut tjusigaste blev dumpad av denna korkade. förlåt, Bachelorette de Anna
berättade att han fortfarande var förälskad i henne. Men hon hade valt att låta två urtråkiga karlar vara kvar i tävlingen,
Jason med en 3-årig son (hur kul i längden kan det vara att vara styvmamma?) och snowboardåkaren den fule
förlåt Jesse. Ja, jag fattar noll. Synd att man inte får veta hur det går sedan, jag är övertygad om att skilsmässan är inte långt borta. Men tyvärr får man som tittare inte veta det!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej

va kul att du hittade min blogg å att jag gav dig lite information hehe

jag håller fullständigt med dig, förstår inte heller hur hon kunde falla för den fule jesse! Men så höll d inte heller :)

Tack så mkt för fina komplimangen, kan ju hoppas på en bachelorette här då hihi

kram Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback