Vem slår Måns Zelmerlöw, ingen tycker jag

Han var som vanligt outstanding och att han skulle gå vidare till Globen var det ingen tvekan om. Hade han vunnit förra
året med Cara mia så hade han fått en fin placering I am sure. Men vad jag och många andra med mig retar oss på
är hur tävlingarna fotas. Varför i all fridens dar kan vi tittare, som dessutom är de som röstar, få se de tävlande uppträda som publiken gör? Nej, här glider kameran fram och tillbaka och ibland är de tävlandena uppe i taket eller på väggen,
det är väldigt frustrerande för tittarna det kan jag lova. Det är ju ingen fotografernas tävling utan sångtävling!! För 17.
Det hjälper inte att man klagar, dom som är tevefotograferna har lärt sig dessa konstiga kameravinklar i skolan och då vill dom visa att dom kan till tittarnas ilska. Så sluta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback