Simon Cowell, oförskämd domare i American Idol får 1,2 miljarder för besväret!!

Trots allt så gillar jag Simon Cowell även om han är väldigt oförskämd mot deltagarna ibland men han har oftast rätt, dom
han kritiserar sjunger dåligt. Men han knäcker säkert väldigt många och för detta knäckande får han hör och häpna
1,2 miljarder!!! Men tävlingen är väldigt spännande tycker jag och på slutet är bara dom som sjunger väldigt härligt
kvar i tävlingen men, men vem vinner? Det vet inte jag, det är många oerhört bra som sagt. Måste ibland spela in, då
reprisen (tävlingen är väl slut för längesedan i USA, berätta inte om någon vet) sänds redan kl halv 5 på em och då jag sällan är hemma.  Men på femman visas So you think you can dance och vilka dansare det är som är kvar, helt otroliga.
Jätteskönt att se och härlig musik att lyssna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback