De ensamma mammorna fick rätt guy!

Jag tror att de s k ensamma mammorna hade tur i valet av kille. Båda två som
hittade drömkillen, dvs Helena och Ulrika, valde rätt tyckte jag. Ulrika speciellt
hon kunde inte ha fått någon bättre. Och Madeleine som inte valde någon gjorde
också helt rätt, ingen av de två som var kvar var någon höjdare. Men det är klart
att man vill veta, hur gick det sen? Jag gick in på tv3.se för att få reda på det
men hittade ingenting. Men, men är det rätt mot barnen att de ska vara med
och välja ut en ny pappa?? Hur är deras egen pappa och när och hur träffar
dom honom. barn brukar vara lojala mot sina föräldrar och jag tror att det
kändes konstigt för dom att se att mamma tyckte om en annan karl än deras
riktiga pappa. Snälla tv3 gör ett program med singlar istället. Då såras ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback