Många i media förfasar sig över SDs framgångar

Jag förstår inte varför man anses för rasist när man tycker att lilla Sverige inte kan ta emot den enorma invandring som sker nu. Jag tänker på en historia jag har hört berättas. Ett fartyg sjunker och livbåtar sätts
i sjön, båten kan ta så och så många passagerare men inte fler, då kommer många simmande mot båten
och vad gör man då? Tar man in fler i båten sjunker den och alla som är i drunknar men tar man inte
mot fler räddas några. Ja, hur gör man?
Jag tror inte heller att ungdomarna som kommer hit blir så värst glada. Hörde i teve en 10-åring palestinsk
kille som här i Sverige  bodde i ett hotellrum med sin mamma och han såg mer än ledsen ut, när han
berättade att han mycket hellre ville vara i deras hus i Gaza. Jag tyckte faktiskt synd om den lille pojken
som hade en sådan hemlängtan och som inte förstod alls vad det var för bra att vara i Sverige.
I förorten strövar nu stora invandrarkillgrupper omkring utan att ha något att göra och då blir det kanske
som en invandrarkille i Uppsala sa när hans gäng satt eld på en massa bilar. Man ville något skulle hända!!
Fler och fler svenskar börjar tycka att det går för långt nu. Men oj om någon vågar säga det högt!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag törs ! Naturligtvis har det tillåtits alltför många invandrare - vi kan ju inte ens ordna för våra egna, då vi har både bostadsbrist o arbertslöshet, vilket är särskilt katastrofalt för unga människor !

Borde också vara mer kontroll på VILKA vi tar in i Sverige ! Utan att vara rasist kan vi inte vara hela världens samvete !

2009-11-18 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback