Anna Anka och hennes olyckliga barndom

Jag var tvungen att köpa Aftonbladet idag då det på löpsedeln stod att Anna Anka hade brutit med sina
adoptivföräldrar. Och jag förstår Anna Anka att hon är som hon är när hon hade en sådan trist barndom.
Hennes adoptivmamma som intervjuades i AB var ingen vidare person. Hon kallade Paul Anka för en
gammal äcklig gubbe och det tycker jag var väldigt oförskämt, jag tycker han ser trevlig ut för sin ålder
och hans sånger glömmer man ju aldrig. Och den här 71-åriga!! adoptivmamman sa också att hon ville
träffa "sina barnbarn" men för guds skull det är ju inte hennes barnbarn!! Nej, jag tror mer på Anna Ankas
berättelse och synpunkter på adoptivmamman än på adoptivmamman själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback