Babel med Carolina Gynning och Andreas Carlsson

Vist blir man häpen när man hör och ser Carolina Gynning som författare i kulturprogrammet Babel i tvåan
denna kalla oktoberkväll. Men dom har alltså också blivit författare. Det trodde väl ingen om Carolina
Gynning! Visserligen såg jag inte henne i Big Brother eller vad programmet nu hette, där hon hade sex
med någon?? Eller. Men i senare program tycker jag att hon absolut inte verkar dum som jag kanske
tycker den andra blonda kändisen no name tvärto. Men CG har ju fått många påhopp, inte minst för sin skånska dialekt och då blir jag sjävl som skånsktalande i Stockholm sårad. Men hennes första bok har sålt något
enormt, 150.000 ex, inte dåligt för en första gång-författare. Andreas Carlsson är ju också känd för andra
saker än författarskap men han har också skrivit en bok. Själv!! Det är klart att båda dessa två säljer
via sitt kändiskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback