Enl Expressen sågar Stina Dabrowski Oldsbergs "Här har du ditt liv".

Ja, jag håller med Stina D. Det är nog omöjligt att få en urgammal programidé att funka igen. Nej, jag
tycker att det finns många andra kvinnor vars liv hade varit mera spännande att se och höra om. O,
vad man saknar På Spåret, det var ett roligt och spännande program som passade alla åldrar. Och där
Oldsberg var fenomenal. Jag kunde faktiskt säja innan det började sändas att det skulle bli en verklig
flopp. Vi har dessutom många spännande lite äldre kvinnor med långt och intressant liv bakom sig.
Marie Göransson, Meta Velander, Yvonne Lombard, Carin Mannheimer, Ulla Sallert m fl m fl.

Men jag upprepar programmet funkar helt enkelt inte nu. Lägg ner, SVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback