Ja, jag har sett på Mammas pojkar på fyran!

Vilket upplägg och varför ser man på såna här konstiga grejer?? Det är helt otroligt sjukt. Men det är klart
att tjejerna har det skönt nere på Mallorca, resan och uppehälle betalt så det är klart att dom vill stanna
så länge som möjligt. Men vad är det för mammor som ställer upp? Dom tycker jag måste ha en skruv
lös. Jag skulle ha skämt ögonen av mig om det skulle varit jag. Och denna muslimska? mamma som vill
att tjejerna ska vara oskulder! Helt otroligt. Invandrare fattar inte att dom är i Sverige utan tror att dom
kan ta med sig sina seder och bruk = religion hit. Det är ju därför det blir sådana problem. Vad säger
mammans och sonens släkt? Det hela är ju ändå bara en tävling och det är alltid kul att se vem eller
vilka som blir kvar till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback