Pinsamt när man har helt fel

Jag skrev i min blogg i fredags att Niklas med den konstiga frisyren, som jag fortfarande tycker är hemsk, hade av tittarna röstats ut ur Idol-tävlingen men då jag hade jättebråttom att växla över till tvåan där en av mina
favoritprogram går på fredagkvällarna Brotherhood så tyckte jag att Niklas (guskekov) hade röstats ut men det
var i mitt tycke söta och DUKTIGA Camilla! Mot henne var juryn så oerhört oförskämd, kallade henne för 60-årig
tant m m och det är klart att unga tittare reagerar negativt på sådana anmärkningar och ringer inte på henne.
Jag fattar inte hur denne utseendemässigt hemske Anders Bagge i juryn kan sitta och anmärka på andras utseende! Simon Cowell i den amerikanska Idoljuryn kan vara mycket oförskämd men det är ändå med litet
finess men det tycker jag inte vår jury har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback