Lugn o stillsam Valborg!

Ja, det var inte så pjäkig dag i början med sol och +15 men det slutade i moln och regn! Glad att
vi ine skulle ut och festa, ja, jag har ännu inte hämtat mig efter min hemska maginfluensa, då
jag kräktes bara galla i timmar! Men guskelov kunde jag njuta av vår stillsamma vårmiddag med
egenhändigt stekt kyckling o färskpotatis!! Jag vågade dock inte som min sambo dricka vin utan
han hade köpt en stor flaska alkoholfritt på systemet och det var inte så dumt. Efter blev det
hembakt äppelpaj o vaniljglass. Inte så dumt. Och nöjet blev förstås urusla teveprogrammet
Talang på fyran som blandades med förnämare Så ska det låta på ettan. En nästan vanlig kväll,
regnet stänkte på rutorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback