Vilken härlig julafton!

Kallt, snöigt och blåsigt! Men min sambo o jag fick fin skjuts av Sandra o så blev det champagne
o nötter tills maten serverades, oxfilé och potatisgratäng men först löjrom, ägg, lax, m m.
Oxfilén o gratängen var helt underbart goda. Så blev det förstås kaffe o en hel del släktsnack men
så kom julklappsutdelningen. Helt otroligt med många klappar, en del till mig var köpta i London,
lotion som jag behövde, tack tack. Men en present till Jenny från oss hade försvunnit, ett vackert
silverhalsband med ett rosa hänge. Trist. Hennes syster fick fler klappar o verkade mer belåten.
Får väl köpa ett nytt halsband efter jul. Hon återvänder inte till London förrän strax före nyårsafton.
Vi fick skjuts hem av Sandra o sedan delade vi ut julklappar till oss själva och min sambo var mer
än nöjd med sina lädertofflor han fick av mig, något han verkligen behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback