Ja, så har då årets melodifestival satt igång

I Örnsköldsvik dessutom. Vem väljer platserna? Det var enklare förr. Men det är förstås mycket skow och
den var inte så dum tyckte jag denna öppningskväll. Men Ekborg som sjöng så fantastiskt, VARFÖR gick han
inte vidare. Men det är väl mest småtjejer som röstar och Anders Ekborg hör väl inte till deras åldersklass.
Men Ola var en värdig vinnare även om showen är mager och den andre vad han nu heter sjunger och spelar
bra men ändå. Jag tycker att det är konstigt med artister med underliga osvenska namn som tävlar för
Sverige. Jessica Andersson sjöng underbart och måste gå vidare tycker jag, som inte röstar det här året.
Programledartrion var också bra inte minst till min överraskning Dolph Lundgren, han sjöng ju dessutom
skapligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback