Programmet "Världen" i tvåan ett mycket informativt program!

Igår när jag sett färdigt "So you think you can dance" på femman, vilka dansare! Nu ska två pers röstas ut varje
gång och dom som röstas ut är lika duktiga som dom som är kvar, that´s for sure, men som sagt jag slog över
till tvåan som visade ett program under namnet Världen och som den här gången handlade om USA och dess
ekonomi och jag bara gapade! Vad har hänt med USA? Hur har det stora landet sköts? Statsskulden växte lavinartat. Irakkriget har ju varit ett misslyckande, det var det från början, men hur skulle det ha varit om
Sadam Hussein varit kvar? Men att som man fick i programmet lyssna till framstående amerikaner och statsvetare
var tyckte jag oerhört lärorikt och fängslande. Teven är verkligen en utbildningsgrej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback