Jag tillhör de endast 4 % som skriver om dags- och politiska händelser

Läste i min morrontidning att såvitt jag förstår hör till de endast 4% som inte skriver min blogg som en dagbok, skriver dagbok i en egen databas, utan jag skriver om sådant som berör oss alla, dagshändelser i världen, dokumentära teveprogram som också berör hela världen osv MEN tyvärr är detta inte något som intresserar
andra bloggare då det tyvärr är få som läser. Egoismen är stor bland bloggarna, det är bara JAG, JAG som gäller.
Så finns det förstås några i regel tevekändisar vars bloggar återges i t ex kvällspressen, i mitt tycke helt
ointressanta bloggar men bara för att det är en kändis som skrivit så ska kvällspressens läsare få ta del av
deras rätt ointressanta v ardagsliv. Pu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback