Amerikas favoritdansare blev Lauren!

Jag blev ändå litet besviken när jag fick resultatet av So you think you can dance? Alla tre finalisterna var fantastiskt duktiga och jag hade som jag skrev i en tidigare blogg blivit nöjd med vem av dem tre som vann
men ändå, när jag hörde att den kvinnliga dansaren Lauren vann så kände jag att min speciella favorit
var KENT, så jag blev ändå besviken. HAN borde ha fått de 250.000 dollarna. Han är så underbar, inte bara
som dansare men också som människa men det var förstås kul att det var en tjej som vann den här gången!
Nu ser jag fram emot nästa säsong. Synd att så få svenskar tittar och att vi inte får rösta. I USA kostar röst-
samtalen ingenting men i Sverige får man punga ut med 6 kr minst för varje samtal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback