Jag skäms men jag tittade på Ensam mamma söker

När våra trevliga gäster försvunnit satte jag mig och tittade på treans program Ensam mamma söker,
en verklig skräpdokusåpa men ändå, jag tycker att det är spännande att se på dessa annars okända
kvinnor som blir kändisar på en gång för att de ska välja mellan en massa mer eller mindre konstiga
karlar. De ensamma mammornas stackars barn är med och "väljer" vilka killar som ska få stanna och vilka som ska få gå. Helt otroligt. Men jag ser nog i fortsättningen bara slutet då man kanske skulle vilja hjälpa
mamman att välja. Men nu på kvällen ska jag bli seriös och titta på tvåans intressanta men ibland
också kusliga program under programtiteln Dokument utifrån. Det programmet ger en verkligen något
och är ofta enormt informativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback