Skönhetsoperationer, botox m m

Att vara kvinna idag är inte lätt. Man ska framförallt se ung ut och vacker ju längre man lever!! Därför exploderar nu skönhetsoperationer, botoxbehandlingar m m. Det är patetiskt egentligen. Många operationer misslyckas också och förstör då livet för kvinnor som hoppades se yngre och vackrare ut. Jag skyller mycket på teven,
numera visas ju väldiga närbilder och i reklamen får man jämt höra, detta preparat får dig att se yngre! ut och
du slipper rynkor osv. Och så får man se undersköna kvinnor som smörjer in sig med olika krämer eller använder olika mascarer osv osv. För min del tycker jag att det ser sorgligt ut när mammor till vuxna döttrar
försöker se ut som systrar till sina barn. Och dessa korta kjolar på inte längre vackra unga ben, hu!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tycker det är bättre att folk försöker göra något åt saken, än att dom sitter hemma och gnäller eller mår dåligt över hur dom mår.. Visst kan saker gå fel, men det är rätt så liten risk idag, med den tekniken dom använder idag...

Tycker det är bra att bry sej om hur man ser ut, är mer tragiskt med dom som skiter i hur dom ser ut, och låter sej själva förfalla totalt, oavsett vad anledningen är... Ett vackert yttre är viktigt, oavsett om man vill att det ska vara så eller inte..

Postat av: Elin

Jag tycker att det är självklart att man ska bry sig om sitt utseende, men det är skillnad på att göra det bästa av siutationen och att typ operera näsan mindre för att man tror att man kommer få ett superbra självförtroende då. Vill man vara fin kan man t.ex. se till att ha kläder som sitter bra och som man trivs i och kanske lite smink om man vill. Trivs man i det man har på sig/hur man ser ut ser man också fin ut!

2011-07-06 @ 18:32:22
URL: http://eliiinnystrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så länge man gör det för sin egen skull så får man göra vad man vill tycker jag. Jag har själv gjort bröstförstoring och det är det bästa som jag någonsin har gjort för mig själv =)

2011-07-09 @ 23:42:47
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback