Stjärnorna på Slottet inte roligt den här gången!

Jag brukar gilla Stjärnorna på Slottet-programmet, såg förstås bara halva den här gången men vad jag blev besviken. Jag förstår att många mer lämpade deltagare tackar nej. Visserligen får deltagarna en härlig sommarvecka på ett slott och äter helt underbara middagar på tevetittarnas bekostnad men så räknar SVT också med att deltagarna ska berätta lite om sina egna livserfarenheter och ofta gråter den som har sin s k dag och ska tala om vad som hänt i personens liv. Men som sagt den här gången var inte deltagarna några höjdare precis. Den vars s k dag det var tyckte jag skämde ut sig genom sina sexanspelningar-
Det är många äldre som tittar och jag tror att dom som jag blev ordentligt sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback