After dark, what a show nyårsafton 2011!!

Skönt vara hemma o inte ge sig ut i kalla nyårsnatten. Först förstås äta rester av julbordet, mousserande vitt till. Sedan var det bara att krypa upp i tevesoffan och invänta Jan M med Tennysonklockorna. Men, men fanns det
något man kunde kika på på teve framtill 12-slaget? Ja, jag valde fyrans program med en inspelning av After
Dark-shown på Tyrol tror jag. Showen började lite svagt men oj vad tjusig den var med alla fantastiska kläder
och ibland var den lite rolig. Och oj vad Christer Lindarw var snabb i sina fantastiska klädbyten i slutet då hon
skulle föreställa olika kändisar och sångerskor. Men kläderna var helt enormt tjusiga, jag älskar paljetter och glitter och det fick man verkligen se här. Ikväll är det Stjärnorna på Slottet och det är Christer Lindarws dag men
vilken reklam han har fått genom att den här showen visades!! Men det visste de ju inte när Stjärnorna på Slottet spelades in antagligen. Christer L var ju den ledande stjärnan i showen och det klarade han galant. Jag
blev imponerad! Så ikväll nyårsdagen 2012 måste man ju titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback