Britta Svenssons fina krönika i Expressen fred 12 jan

Jag läste en intressant krönika av Britta Svensson i Expressen igår där hon till min enorma
häpnad citerar ur den s k Barnaboken, som A Wahlgren har skrivit! Och vad gäller citaten?
Jo, det är helt OK att dricka rödvin när man är gravid eller ammar! Hur många följde de
råden. Där står också om vad man gör när man är bakfull och ska sköta om sina bebisar.
Jag börjar alltmer förstå Felicia Feldt, ett tjusigt kvinntimmer som ju intervjuades av Skavlan
igår och min beundran som jag hade i viss grad för Anna W trots att jag aldrig använt mig
av hennes Barnabok tack och lov- För mig gällde den amerikanske barnläkaren Spocks bok
som innehöll väldigt mycket nyttigt för en nybliven oerfaren mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback