Kim Anderssons prat om sina sexuella aktiviteter SVTs påhitt??

Jag har gått och varit riktigt sur på Kim Andersson, 68, som i programmet Stjärnorna på Slottet bara
pratar om sina tidigare? sexuella aktiviteter och så läser jag i min kvällstidning att hon är i det närmaste
oskyldig då det är SVT som vill få henne att säga  sådana saker!!! SVT är så säkra på att ha de flesta
äldre tittare med sig ändå men där har dom FEL. Flera som jag känner har stängt av programmet
just pga Kim Anderssons uttalanden!! Jag har mejlat till SVT och frågat om det som står i kvällstidningen
är  rätt, är allt vad som sägs i programmet fejkat eller vad? Det som intresserar i programmet är när
kändisarna berättar om sina liv, vilket många gånger är intressant för tittarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback