Mot alla odds!! Hur vågade dom???

Ja, jag tittade på det nya programmet på tisdagkvällar på ettan kallat MOT ALLA ODDS och jag blev helt
förskräckt! Vad var det här? Dessa personer som måste ha det svårt att bara klara sig i civiliserade
trakter skulle ta sig 150 mil på 24 dagar över Afrika!!! Hjärtat åkte upp i halsgropen på mig när jag tittade.
Hur i fridens namn vågar SVT dra igång ett sådant här program?? Tänk om någon av deltagarna kanske
helt enkelt avlider av svårigheterna, det är väl inte helt uteslutet. Det är klart att då hade något program
inte visats men ändå. Jag skulle velat ha lite mera noggrann beskrivning av deltagarna, nu kom beskrivning
in då och då. När jag såg elefanterna dyka upp skrek jag högt. Så otäckt! Men det är klart att man vill
se hur det går i fortsättningen, så det är säkert en given succé men ändå, vem i all världen kom med
den här idén? Det skulle jag vilja veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback