"Riktiga män" var programmet bra?

Ja, igår sedan våra gäster hade gått tittade jag på "RAiktiga män" en inspelning från teater Maxim och som nu
sändes på ettan. Men oj vad jag var glad att jag inte hade be talt 500-700 kr för att se programmet live!! Jag
tyckte att det hela var ett misch-masch av texter, som inte hängde ihop och hur det hängde ihop med "riktiga
män" var svårt att upptäcka. Vidare så avskyr jag när publiken ska behöva själv se miljöerna framför sig i sin
egen fantasi. Vilken billig scenografi och TRIST. Det var inte många gånger jag skrattade och det var också
en uppräkning av vad dessa karlar tyckte och tänkte. Inte var det någon Strindbergs pjäs precis. Ska bli roligt
läsa recensionerna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback