Många äldres åsikter nonchaleras av deras morgontidning Dagens Nyheter

Jag har prenumererat på DN i decennier och vill gärna berätta vad jag tycker om olika saker som skrivs i DN men när jag skriver insändare som jag gjort många gånger tidigare kommer inte dessa in på insändarsidan
Skriv i DN som den heter. Vi som kan läsa DN på nätet och skulle spara tusenlappar mot att få en papperstidning
föredrar en papperstidning och som sagt många, oerhört många äldre har inte tillgång till dator och OM dom
vill läsa DN så måste dom prenumerera och få tidningen i sin brevlåda varje morgon, vilket är väldigt skönt för
oss som dessutom har svårt att gå. Men DNs papperstidning har ändrat karaktär och verka nonchalera sina äldre
läsare, vilket är MYCKET  beklagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback