Skåningen Ulf Nilsson vann the Voice!

Det är spännande med tävlingar, särskilt i musik och sång, men den här gången hade jag ingen
favorit sedan Uggla valt Battista, höggravid, istället för den rara och vackra sångerskan som jag
inte vet namnet på. Så därför kunde jag lugnt invänta resultatet och man är ju glad att den fyllige
"äldre" karn nästan hade vunnit men han sjöng fantastiskt men, men som artist jag tror inte det
man måste ha utseendet för sig också och inte var han min typ precis. Men ändå, coacherna
valde bort alldeles för många bra och tjusiga sångare tyvärr, tyvärr. Men jag tyckte att det var
kul när dom bara hörde rösten o sedan vände sig om och ibland blev rätt snopna. Tävlingen kommer
inte igen, nästa fredag börjar Let´s dance och det är alltid spännande fast folk röstar väldigt
konstigt så 72-åringen får nog hänga med länge. Men TÄNK om det hade varit en kvinna, ack ack
nej. Kvinnor ska vara unga och vackra, det vet ju alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback