Invigningen av Friends Arena i Solna

Min sambo o jag tittade på tevesändningen av invigningen av Friends Arena som kan ha 60.000!!! åskådare. Men vi var båda glada att vi inte hade köpt biljetter, dyra, för att vara på plats. Det räckte mer än väl att
se det via teverutan. För min del tyckte jag att det påminde om Olympiadens avslutning i London men det var förstås Colin Nutley som höll i arrangemanget o han är ju från England. Till vår överraskning var det mycket som handlade om oss svenskar och vår kultur. Får man visa fram den så här mycket numera? Men jag uppskattade verkligen det. Men hur mycket uppftattade de som satt högst upp av hela arrangemanget? Inte alls förstås som vi som tittade via teve. Men det är klart att många ville vara på plats vid invigningen o kunna berätta för barnbarnen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback