En härlig sen julmiddag

Den 28 dec hämtades vi av min son till hans vackra villa som var elegant upplyst o bjöds där på massor av godsaker, t ex små mackor med äkta gåsleverpastej. De ni. Så blev det rostat bröd med obs äkta löjrom, gud så gott, och sedan var det istället för julbord en helt underbar kycklingrätt med ris och som efterrätt den ljuvligaste äppelpaj man kan tänka sig med tjock vaniljsås. Ja, jag glömde förstås att säga att när vi kom bjöds vi på champagne!!
Så var det julklappsutdelning och min gulliga svärdotter fick en av mig inköpt alldeles för stor tröja i svart, fin kvalitet, men hon sa att det gjorde ingenting. Gulligt. Vidare hade vi köpt en mycket dyr och fin flaska vin till min son o hans hustru. Hoppas dom tyckte det var bra. Till min glädje var den mörkblå tröjan jag köpt till min son rätt storlek. Kl halv 11 åkte vi hem i taxi och hissen som var underlig när vi åkte ner fungerade nu tack och lov som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback