Blev nästan lurad på Kappahl

Handlade den 18 juli fina trosor på Kappahl, lämnade en femhundrakronesedel + en 20a o en tiomynt och fick en krona tillbaka, då trosorna kostade 129 kr. Linkade sedan bort till Hemköp o handlade kundvagnen full med olika varor. Tittade när jag stod i kön i min plånbok, där det bara låg en tjuga!!! O, jag glömde mina hundralappar hos Kappahl, tänkte jag lämnade den fulla kundvagnen och begav mig i rask fart bort till Kappahlsbutiken. Nej, du fick 4 hundralappar av mig sa biträdet när jag undrade var mina fyra hundralappar fanns. Men dom fanns inte i plånboken o inte i väskan, ingenstans! Efter en stund sa dock biträdet att hon inte var 100%-igt säker att hon lämnat mig de 4 hundralapparna men då måste hon räkna kassan och var tvungen att först skaffa en ersättare, hon ringde efter en sådan, och sedan höll hon på på olika sätt och till allra sist sa hon att det fanns en differens och efter ytterligare ett tag, då jag nästan var svimfärdig i hettan som rådde kom hon med "mina" 4 hundralappar och bad så hemskt mycket om ursäkt men dete var ju lika mycket mitt eget fel att jag inte kom ihåg att säga till om hundralapparna när jag var där. Linkade bort till Hemköp, där kundvagnen med min shoppingvagn stod kvar och NU kunde jag betala varorna. Det var med en stor lättnadens suck. I fortsättningen får jag se upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback