Hur kunde gubben Markolio vinna Let´s dance?

Jag blev ordentligt sur när jag såg på Let´s dancetävlingens final fredagen den 31 maj och den unge och härligt dansande Oscar INTE
vann tävlingen som han borde ha gjort utan denne gubbe Markolio!!! Men förklaringen är väl att det finns så månna finnar i Sverige som röstade på sin landsman. Jag tycker verkligen synd om Ms stackars fru som fick sitta och titta på medan hennes man kramade om sin kvinnliga danslärare i ett i ett. Jag har länge tyckt att det bara ska vara unga ogifta personer som ska vara med i tävlingenj, om dom kramar om sin danspartner så är det förstås ingen som kan ta illa upp. Jag förstår också varför Maria Ms man blev svartsjuk när han såg sin fru kramas om av sin danslärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback