Intressant artikel i DN om Turkiet

För första gången tror jag läste jag en artikel i DN om Turkiet, som jag plötsligt blivit intresserad av tack vare den enormt spännande serien som går på tvåan mellan halv 8 och 8 varje vardag dvs Lögnen, som dock är slut i morron den 20 mars. Denna serie, som inte recenseras av ordinarie recensenter är enormt spännande men går förstås på en konstig tid, då de flesta tevetittare tittar på ettans nyheter. Men vi spelar in den och ser den efteråt. Och jag har blvit så häpen när jag ser den. Tjusiga eleganta miljöer men ändå kuslig som 17. Men jag hoppas att SVT köper fler sådana serier från Turkiet. Jag har annars haft en mycket negativ inställning till detta land som nu håller på att bli en riktig stormakt med stor tillväxt! Otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback