Min avslagna framtand

Att bita av en framtand är inte roligt. Mitt sötsug gjorde att jag bet i en mandelskorpa, hård som järn, och naturligtvis gick en framtand sönder. Fick en provisorisk tand som satt fast i 2 månader, sedan ramlade den av förstås, sedan satte en tandhygienist fast en provisorisk tand som höll i ett halvt år!! men så bet jag som vanligt förstås i en kola, trodde det var marsipan och då gick tanden av förstås. Fick en ny tandinsättning, en vecka senare gick den också av och nästa gång tog det bara 4 dagar!! betalade 1.500 kr!! Jag var förstås glad att den provisoriska tanden höll över min sonsons 20-årskalas men när jag kom hem, ramlade den av. Nu har jag ett hål mitt fram, ser inte roligt ut, men i morron ska tandhygienisten sätta
fast tanden igen. Det är inte roligt, alla mina väninnor har bra tänder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback